Sweet Potato
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Rabu, 26 Oktober 2011 | 12:56 PG | 0 Atasinchi


Hmmmmmmmmmmm . Tetibe saya terfikir sesuatu . Selama ni awak ikhlas ke dengan saya ? Boleh tak awak jawab ? Awak betul-II ke sayang saya ? Cintakan saya ? atau awak cume nak jage hati saya ? Ke awak cintakan SESEORANG tapi awak takut nak mengaku sebab takut saya sakit hatyy . Hmmmmmmmmm .
Pfffftttt --' ape yang saya cakap nih ? ^^' Abaikan kayyy .

Tapi saya rase saya taley nak lupekan ape yang awak buad kat saye hari tu walaupun saya dah maafkan awak --'
Sampai hati awak tipu saya kan ? Hmmmmmmmmmmmm . =______________________________='

Awaakkkk , kalau betul awak cintakan diaa bagitahu saya tauuuu ! Nanti tayah lhaa saya SS dengan awakk kenn ? N lagi satu , kalau awak nak berpakat dengan BESTIES saya tu untuk cemburukan saya & MNI , tayah teruskan kayy sebab AWAK DAH MENANG ! Jyeahhh ! saya cemburu :'>

Maafkan saya kalau saya buad awak rimas tapi saya nak awak tahu satu bende . SAYA SAYANG AWAK
Awak tak sayang saye ? Pffffttt --' Takpe ^^' saya tak kesah punggg !

Kbai , xoxo
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


◕ Big Claps ◕
Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google